zaterdag 3 november 2007

Remmen Part VII

Zo, vandaag eindelijk weer eens iets af kunnen maken!
Dat is lang geleden en er zijn meer dingen die niet afzijn dan dingen die wel af zijn volgens mij... Maar de remmen zijn nu iig voor elkaar. Ik hoefde ook alleen nog maar een steuntje voor het nieuwe resevoir te maken en de boel te ontluchten. Maar dat moet er natuurlijk wel van komen.
Vandaag was 't dan zo ver. Het beugeltje had ik van de week al gemaakt dus ik hoefde 't alleen maar te monteren en aan te sluiten. Gelukkig pastte alles en kon de boel ontlucht worden. Toch wel een fijn idee dat de auto nu iig weer kan remmen!
Hier wat foto's:

De slangen lopen een beetje op een vreemde manier maar dat komt omdat de aansluiting op het resevoir recht boven de hoofdremcilinder zit.

Hier nog een overzicht fotootje:

Het begint hier nu toch wel een behoorlijk zooitje te worden. Dat komt eigenlijk alleen maar door de hydraulische rembekrachtiger. Met een iX bekrachtiger had ik ook het probleem met het resevoir gehad alleen had dan de luchtslang meer ruimte gehad.

Wat er verder nog moet gebeuren is dit:

  • De EWS computer moet nog binnen komen
  • De radiateur moet nog binnen komen
  • De koelfan moet nog op de radiateur vast gemaakt worden
  • Er moet nog iets met de uitlaat geregeld worden
  • De bedrading moet nog aangesloten worden

Dus eigenlijk is er nog zat te doen!

Geen opmerkingen: