zaterdag 5 januari 2008

Er begint schot in te komen!

Zo, vandaag eindelijk weer eens lekker op kunnen schieten! Meteen maar met de bedrading aan de gang gegaan, want dat schoot nog niet echt op. Zo'n zooi was het toen ik er aan begon:
En dit is het gedeelte bij de accubak:
Chaos!!! Maar gelukkig is daar een oplossing voor bedacht! En wel deze:

Dat scheelt al wel heel veel natuurlijk! Maar het past dan ook maar precies nadat ik het passend gemaakt had.

Daarna maar de overgebleven draden een beetje weg gaan werken. Hier komt er al een klein beetje orde in de chaos:

En hier begint 't langzaamaan al weer ergens op te lijken:

Nog steeds een aardige wirwar van draden maar het gaat de goede kant op!

En dan is dit het uiteindelijke resultaat:

Dat is toch een heel verschil met een tijdje geleden!

Nu begint het gelukkig heel erg op te schieten. Als het goed is komen de komende week de remschijven en de achterbanden binnen. Die moeten er nog op en dan moet er nog iets bedacht worden voor de voorveren. Als dat opgelost is, dan kan er weer een APK op en dan kunnen we eindelijk weer gaan rijden!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey,

Heb zelf een E30 (325i)van '89,
heb er een m50 vanos van '93 ingebouwd.

Heb daarover een vraagje.
Heb je schema's gebruikt voor het ombouwen van de kabelboom?

Gr Hans

BRuud zei

Ik heb idd de schema's gebruikt, anders is er bijna niet uit te komen. Als je me even je e-mail adres geeft kan ik je ze wel proberen te sturen.

GRTZ, Ruud